Fördela mig

Dom tre mest utnötta orden dom senaste dagarna är:
1. Jag vet inte
2. OK
3. Jaha

Det säger väl allt.
Jag är lika tom som en fjortis 3,5a.

Idag var första gången jag kände huvudvärk av kaffebrist. Om det nu var kaffet.
Allt försvinner ut genom mig. Ganska långt bort
för långt för att hämta, alldeles för långt för att återuppta.
men inatt ska jag sova

Jag behöver det här. Allt bara rusade iväg, allt flöt på utan att jag hann tänka.
Utan att jag visste varför tillslut. Som om allt bara blev till en vana.
Jag vet inte
det är så mycket som geggar ihop
Tänk om den torkar ut. Helt menar jag.
Tänk om den torkar ut.
Tänk om den blir hård som sten.
Tänk om den blir stensäker.


Hoppas du vet att jag är tacksam. och att du betyder,
oavsett vad som händer, ok?

Gråt inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0