Förflytta mig

Hej.

Självklart är det tomt för mig också.
Självklart händer det att jag vaknar på morgonen och, av ren vana, förväntar mig att du ska ligga där.
Självklart händer det att jag blir frustrerad när jag inte vet vilken tv-kontroll jag ska använda för att byta kanal och tar fel och sen inte vet hur jag får tillbaka bilden. Och när du inte är där och hjälper mig.

Men, inte mer än så. Tror jag.
Det är bara jobbigt när man är så van vid allt.
Nu får jag öppna mina youghurt-korkar och gurksallads-lock själv.


Ikväll blir det pdol, bestämdes igår när jag fick en gratisbiljett av en okänd gubbe på TRAV i Boden.
Jag - på trav! Tydligen lönade det sig, gratis pdolbiljett plus att jag vann ihop drygt 100kr när jag spelade på hästar.
Jag har aldrig i hela mitt liv intresserat mig av hästar, typ aldrig sett en häst live. Blev förvånad när jag såg en häst när vi kom dit,  "Mamma, titta! En häst!" Ungefär. Har alltid varit anti-hästfantaster. Men måste erkänna att dom är jäkligt vackra djur alltså. Jag facinerades av att hänga med armarna mot staketet och följa dom med blicken på så nära håll, som ett litet barn.

Nåja, nu ska jag till lillfarmor på besök! Hoppas hon är pigg idag!
Vi syns på pdol ihelgen, imorrn hittar ni mig längst fram på The Sounds ;)
Ha de bra och sköt om er i helgen!

Ji


Kommentarer
Postat av: Padre

Och du Ji, sköt dig i pites fyllslag!

2007-07-27 @ 12:01:58
URL: http://blogg.passagen.se/thojoteji
Postat av: Linda

Hej Jenny!
Kul att läsa din blogg! Hoppas du har haft en kul helg på PDOL!

2007-07-29 @ 15:57:37
URL: http://linroj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0