Hemligt kär

i dig, Maja Ivarsson!
Jag är helt enkelt hemligt förälskad



Hoho, helgen blev helt godkänd tillslut!
Ni behöver inte ens fråga vad som var bäst!
Och till alla er som fick ett par flip-floptoffler viftandes i fejjan under konserten ber jag om ursäkt till.

På Markoolio var det också drag. Jag och Ström sjöng med och hade trevligt. Men så kom det en låt som vi inte kände till, vi hörde inte riktigt vad han sjöng, men han sa innan att  "Alla under två år kan åka hem, det här är barnförbjudet!" Typ. Jaha, festa loss, festa fett? Nja.. Pippa sjunger han ju! "Pippa loss, pippa fett!" Stod vi bland barnfamiljerna och skrek och var skitnöjda över att vi kom på det. Dagen efter läser jag om Majas feta drag i tidiningen och skummar igenom Markooliosartikel också, och läser:  "Jag pimlpar loss, jag pimplar fett..."
O-K!

Nu drar jag, medans kan ni njuta av kexet på bilden, tjaaoo!

image3

Kommentarer
Postat av: anton

vem är kexet?

2007-08-01 @ 20:04:45
Postat av: Martina

aah hon är faktiskt rikigt het. men har du sett Blondies stjärna debbie harry när hon var som bäst. googla ska du få se en GRYM rockbrud. aaaaye. jag kan nästan gissa att fröken maja inspirerats av henne. men who knows. ciao

2007-08-07 @ 16:32:56
URL: http://mayosegen.blogspot.com
Postat av: bull!

alltså nästan så man skäms ditt odrägel! fy på dig! :p

2007-09-16 @ 21:33:44
Postat av: bull!

alltså nästan så man skäms ditt odrägel! fy på dig! :p

2007-09-16 @ 21:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0