Jag ska duscha och somna.

Jag sitter här och plockar i ditt huvud
medan du ber


Lite så. Fast jag plockar inte.


Du har inte bäddat sängen.
Och?
Du har inte dragit upp persiennerna.
Och?
Det bor kvar en i rum 27 som skulle checkat ut idag.
Och?!
Jag måste köpa present till min bästa vän och lösa det här med lulekalaset
men,
inte idag
Kom precis på att jag lovade mamma att vattna blommorna idag.
Imorgon.


Älskling jag undrar. Varför gråter jag inte?
Varför är allting och?

When I find out all the reasons
Maybe I'll find another way
Find another day
With all the changing seasons of my life
Maybe I'll get it right next time
An now that you've been broken down
Got your head out of the clouds
You're back down on the ground
And you don't talk so loud
An you don't walk so proud
Any more, and what for

Varför känner jag ingenting? Varför bor min själ på grönland


Inatt var Bianca hos mig.
Jag saknar dig
Hade du varit här med mig nu hade du lagt upp nosen på mitt lår och gett mig en blick som sa "ryck upp dig".
Jag hoppas du får många grisöron och träffar snälla hundkompisar uppe i hundhimlen.

Jag förstår fortfarande ingenting av den här bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0