Kidnappa mig


Jag hade en mycket märklig dröm inatt.
Men jag gillade den iallafall. Jag tror det var en dröm
men det kanske var ren jävla overklig verklighet

Här sitter jag i min ensamhet
med kaffekoppen, datorn, filmen på paus och
med min halvuppätna chipspåse och den avslagna colan
Underbart va
mitten av juli, regn, blåst, 15 grader varmt.
Ta mig härifrån och fyll mig igen



Jag är äckligt äcklig
Vill inte skriva, vill inte jobba imorrn, vill inte vakna, vill inte tänka, vill inte lyssna på skitmusiken, vill inte se på äckelfilmen, vill inte vara här, vill inte behöva, vill inte vilja, vill inte äckla, vill inte såra, vill inte vara snäll

Tänk dig att någon sitter och förklarar för dig, hur mycket den här personen älskar dig, behöver dig, hur mycket du betyder för den här personen. Gråtandes berättar personen att hon/han inte klarar sig utan dig. Och det enda du är kapabel till är att titta upp i taket med stirrig blick och svara: Jaha, okej.
Typ.
Ungefär så känslomässigt bedövad är jag.

If it doesn't show give it time
To read between the lines
Jag nöter nöter nöter nöter nöter sönder, men lessnar aldrig.

Alexandra, kom hem snälla du
Behöver dig

Kommentarer
Postat av: din körd!

du vet vars jag finns om du känner för lite snack och "kurd-time"! ;)

2007-07-13 @ 20:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0