Påminn mig

God eftermiddag!
Har sovit i Gajjas stuga i två nätter med Ström och Conniebear. Det var trevligt, längesen och behövligt.
Tack för det. Lill-Gajja blev ju stor igår :) 17 år - grattis (igen) bästa vän!

Nu dricker jag kaffe och laddar inför matchen ikväll haha.
Shitbakpotatis. Undra hur det kommer gå... Herregud.
Men men, man kan inte göra mer än att kämpa helt enkelt!
Ska bli jäkligt kul ändå ;)

Imorgon blir det partaj, vilket känns super-mega-wow-nice!
Är redan taggad till tusen för singstar! Jag tror det är födelsedagsfirande x 3, om jag inte har fel? Det betyder ju bara att det blir stämning x 3 också =) Förhoppningsvis.
OCH: Mycket viktigt, blir det nå tjafs så knycklar jag ihop alla partydödare i handflatan, knådar en snus av er och trycker upp den under läppen! ELLER: Så tar Gajja, biffen själv, hand om er.
Mycket simpelt.

En vecka tills jag får se Maja. Yummie.


Veckans tips: Bli aldrig överdrivet beroende av någon.

Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0