Soooooool igen!

Yessss, jag fick smaka på lite sol och bruna axlar igen innan jag börjar jobba :)

Idag har jag och Jennifer varit på arons hela dagen å solat, tittat på gravida magar och små bejbisar med fötter små som jordgubbarna vi åt. Gud så söta dom är! Vi vill också ha en liten bejbis, men de kommer ingen, hur mycket vi än försöker .. hoho
Nu sitter vi och ska boka hotel till sthlm, ska dit å shoppa och mysa i augusti innan skolan börjar, det blir nice!
Och snart ska vi till Miriam och grilla med kanske magda, kanske sandra, kanske mickis, kanske anja (om hon inte är för blyg;)), kanske kanske kanske. vi vet ingenting, bara att det blir vi och miriram. Sen ska jag upp 5 imorgonbitti och ha frukosten på Örnvik. hmm.. känns inte lockande =)

nu ska jag kila, baaajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0