1 månad till höstlov

Eller? Nåt sånt. Efterlängtat. Sova

Det slog mig just att det är läskigt att man inte har en aning om vem som läser det man skriver här.
Folk är så himla nyfikna.. Men men läs på ni.

Just nu har jag hål
jag hatar det
jag vill sluta tidigt istället.
Jag slösar bort tid för jag ids aldrig göra nå vettigt på hålen.
Hemskt onödigt.
Ännu onödigare att kliva upp till EN lektion och sen ha hål. Snaark
Ville helst bara stanna kvar under täcket imorse och vakna av mig själv och inte av nån jävla väckarklocka.
Har inte ens fått sova hur länge jag velat i helgen.


Igårkväll blev det bio med Markus, Conny o Gajja. Supersugen. Jäkligt kul faktiskt.. 
Poliserna i filmen = Markus framtid som polis.

Måste bara säga att ibland är beröringarna så små och lätta
men ändå så kryper det i hela kroppen som om.. jaa. jag vetetusan
Jag typ ler och spricker fast jag behärskar mig.

Nä nu ska jag göra något vettigt faktsikt, ha de!


Ps. Hoppas du vet att jag är hur tacksam som helst, Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0