Även om jag ser suddigt

Tror mina färglinser börjar ge upp. Måste beställa nya.
Första seriematchen idag, vinst, skönt, kul jajamen

Hur kan någonting gå så snabbt framåt och ändå kännas så himla bra?
Kan det gå snabbt och ändå bli rätt, eller?
Eller blir det som när man stressar på prov ibland, skyndar igenom frågorna, de känns som att det gick skitbra, men sen när du får tillbaka provet slarvade du och gjorde massa fel som du trodde var rätt och i slutändan gick det åt helvete även fast du trodde att det gick så bra? Det kanske var en helmysko jämförelse men, ungefär så.
Men nja, jag tror att man istället skulle kunna jämföra det här med ett prov som du får mvg på utan att ha pluggat på. Allt liksom sitter där inne någonstans ändå. Och allt blir så rätt och du förstår bara inte hur faan då.

Nää tamejtusan, jag förstår faktiskt inte hur faaasiken det här gick till :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: soffan

im happy for you, blindstyre;D

2007-10-08 @ 18:38:16
Postat av: Anonym

Kul att det känns rätt... Och kul jämförelse!

2007-10-16 @ 12:26:19
URL: http://blogg.passagen.se/thojoteji
Postat av: martina

soft jämförelse! jag gillar det.

2007-10-22 @ 20:22:44
URL: http://mayosegen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0