Igår:

  • Solen sken (och jag skulle orientera, då ska det ju regna eftersom jag ska bli ännu mer less, men icket) Vilken skräll.
  • Jag hittade alla kontroller, och yeesss jag och Sofia hade samma karta och som ett litet plus så överlvede vi båda två och sprang inte vilse. Sensation.
  • Påvåg ut från Arcushallen i väntan på skjuts: Kollar ner på marken. Papperslapp? Funderar. Kollar igen. Hundralapp? YOHOOU!  Puss på den, du. Hur ofta hittar man en övergiven hunka? Här snackar vi flyyt. Varför köpte jag inte en lott?

För övrigt var jag mycket  tillfreds med gårdagen.
må jag säga

Ikväll firrar jag förrätten till pappas övarraskningsmiddag till Bettan (en enormt god sådan dessutom) och sen blir det Plannja och efter det hoppas jag på karra och mys. Det känns ju prima!

Hare kanin




Kommentarer
Postat av: jlo

tillfreds? HAHA! :) DIDO!

2007-10-05 @ 16:44:39
Postat av: bullen:p

hoppas de blev en mys kväll! =)

2007-10-06 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0