Operation: Sprickning = Löst fall

Hej, jag skulle vilja beställa en mysig onsdagskväll med lite extra kryddig gyllenbrun Markus på tack
ja gärna så snabbt som möjligt, helst nu på en gång och ja tack, jag tar mer än gärna med mig gobiten hem för att snaska och mumsa och avsmaka den i lugn och ro.


114 besökare igår, det är rekord för lilla mig.
Tydligen tyckte folket det var intressant när jag sprack
(Det är väl sånt som intresserar oss antar jag)

Då kan jag också berätta för er att igår kväll kom anledningen fram
Anledningen var att det var dags för den här veckan ni vet, som inträffar en gång i månaden för oss tjejer, den här veckan när vi blir lite extra spröda, kanske lite ömtåliga, lättretliga, argsinta, byter personlighet och växlar humör på typ två skunder och, ja ni förstår
Listan kan göras lååång
Så jag beklagar alla ni som läste och var nyfikna på vad som kunde ha orsakat en sån spontan sprickning,
tyvärr var det inte allvarligare än lite PMS.

Snart ska jag ut på en långpromenad tillsammans med bland annat
Axl Rose, Maja Ivarsson, James Hitfield och även personer som Billy Idol och Iggy Pop får vara med
det blir nog väldigt behagligt

Förövrigt hade jag en ganska trevlig dröm inatt
inte bra, för nu saknar jag dig ännu mer :)
Puss du <3

Kommentarer
Postat av: soffipropp

åhnej, pms-jenny på ingång.. vet vem som får ta smällarna. ;D va gör man inte för sina vänner?
blev dock besviken, trodde du "flöt" omkring med mig om du fattar vad jag menar.. (!)

2007-10-18 @ 21:20:16
Postat av: jennifer

jag är typ 20 av dom som kollar in dig, trycker på din länk av misstag ibland. Och så kollar ja alltid ifall du uppdaterat =P

2007-10-19 @ 17:47:13
Postat av: TeJi

Hoppas Axl var på gott humör, han kan va lite stingslig ibland...

2007-10-22 @ 20:57:35
URL: http://blogg.passagen.se/thojoteji

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0