Överlevnad

Mål till nästa utvecklingssamtal: Överleva

Som det känns just nu så kommer jag förmodligen att nå mitt mål.
Efter jag har varit med dig känns motiveringen fördubblad

Imorgon blir det två matcher,
1 Råneå
2 Kalix
Bettan frågade om jag var taggad
Har väl inte så mycket till val
tar man sig väl dit så är de ju lika att vara taggad och förhoppningsvis vinna


Hör rykten om att det ska trilla ner några ovälkomna snöflingor snart
Panik
Ångest
och jag förstår inte hur det ska kunna bli 20 grader kallare än vad det redan är
Jag fryser ju till is redan nu herregud
Kan garantera att på tisdag, när markus ligger i turkiet på finhotellet å har det bra å får helkroppsmassage, steker i solen, blir äckligt (okej, snyggt) brun, plaskar i poolen, äter god mat och.. ja, ni förstår, då iallafall kommer jag sitta i skolan, fett less, titta ut genom fönstret å se fula snöflingor falla ner på hemskt gråa och svinkalla luleå som dränker mig i prov och läxor
Det lät inte särskilt rättvist, eller hur?

Nåja, nu ska jag se tv, läsa lite gardell och sussilussa :)
(pensionärs-varning, visst var de det du tänkte nu, va?)
Puss(!) natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0