Snark

Den här veckan har känts som två
men imorgon
äntligen
kommer du hem
men då är det ju jättekul att jag slutar kl fem och har träning kl sju
njaa
på onsdag iallafall får jag ääntligen mycket efterlängtat somna tätt intill dig och vakna upp bredvid dig <3

försov mig till 8 idag, började kvart över. kom bara sju min sent, det tycker jag var hemskt bra gjort
åt till och med mackan som mamma gjort åt mig
kändes som jag hade sovit högst en timma, när klockan ringde trodde jag det var mitt i natten, det var kolsvart i rummet så jag ville bara kura ihop mig under täcket och sova sova sova
vilket jag gjorde
och vädret gör mig inte piggare precis snaark

nu ska jag på massagen och försöka greppa muskler på sofia som varken jag eller hon ens har
ha de! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

det är tragiskt, riktigt tragiskt.. speciellt att jag får "träningsvärk" av allt knådande. (tror min spyattack berodde på knådningarna i nacken hah!) ;p

2007-10-23 @ 11:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0