Vad kallas det?

Finns inte så mycket att säga
på grund av att det finns för mycket
och därför är jag inte kapabel till att uttrycka mig ordentligt
men
imorse
det sista jag ville imorse var att lämna dig
och den underbara närhet som låg under det lagomt mysigt varma täcket
ibland har jag så svårt att veta var jag ska ta vägen
för du är bara så.. fin
underbar,
och orsaken till leendet jag somnar med
Lite för att det kittlas, men mest för att jag är glad och trivs så oerhört i din närhet
Puss <3


För att bryta allt det här positiva jag har inom mig måste såklart något negativt ut också
Det handlar om mina aggressioner till Idol
Jag säger bara:
Lägg ner idol, porta fjortisarna från telefonlinjierna för att ringa och rösta på den snyggaste killen med mest spretigt  hår som egentligen inte har någon sångröst överhuvudtaget, och, sist men absolut inte minst viktigt:
Sam borde automatiskt få lämna tävlingen bara för att han är så grymt äckligt irriterande dålig. Och inte nog med att han suger, dessutom för att han förstör en av de kanske bästa, mest behagliga låtarna som finns igår. Metallicas Nothing else matters. Sam försöker, han tror han har så mycket känsla när han slår ett slag ut i luften som bara ser så, usch, tillgjort ut, men det enda han gör är bara förstör förstör förstör och jag ville bara kräkas upp hela framträdandet.

Avreaktion både
positiv
och
negativ
Jag vill ändå överväga
positiv
Borde kalla det underbart
eller
något som omfattar super-duper-mega-wow-beskrivningen
Men jag nöjer mig med underbart  ikväll
underbart räcker för mig

Kommentarer
Postat av: Vicke

naaw jenny lilla:D
du tänker på mkt du:)

2007-10-28 @ 18:28:15
Postat av: Verro

jag var också tvungen att avreagera mig lite efter sams framträdande..
http://evj.blogg.se/1193575865_feeling_the_moment_sl.html

2007-10-30 @ 11:33:24
URL: http://evj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0