neej

hm.. läser mitt förra inlägg och kan inte göra annat än att skratta åt de!
mitt så kallade nya liv, vetetusan vad som hände med de alltså
kanske möjligvis har minskat godiset men annars har de nog inte hänt så mycket mer :)

har inte uppdaterat min blogg på ett tag nu så tänkte sammanfatta dom veckorna lite kort:
- jag och markus var i umeå och hälsade på hans bror och syster under sportlovet, (jag hade verkligen underskattat shoppingen där som visade sig vara grymt bra ändå.)
- jag, mamma, börje och markus var i dundret för nån helg sen, väldigt trevligt och markus överlevde trots sin första gång i backen!
- jag har haft (och har) ångest över att inte vara 18 när ungefär hela världen är det
- jag har funnit min passion till honung.. så gudomligt gott! till the eller bara direkt ur burken, mums!

ööh sen har det inte hänt så mycket mer, förutom det vanliga.

fan jag kan inte koncentrera mig nu så jag återkommer nån dag full av inspiration och tankar
ha dee hejs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0