Onödigt tidigt för en ledig dag

Själva grejen med att gå till tandläkaren är ju att man missar en lektion och faktiskt har en anledning till de också, en anledning som till och med är sann! Men min tid har dom bytt tre gånger (från missad mattelektion till missad idrottslektion) och såklart prickar dom in påsklovet klockan NIO när man vill sova till 12. tjänade ju noll på den här tandläkartiden. och så tandtråden, usch
men men, inte mycket att göra åt! kan vara skönt att inte sova bort hela dagarna!

markus har uppkörning strax och jag håller tummarna för fullt :) lycka till älskling <3

min blogg är hemskt meningslös nuförtiden, har inte särskilt mycket som måste ut ur mitt huvud, inga bearbetade tankar som är redo att lämna mig, knappt en åsikt, det blir väldigt tråkigt, min enda säkra åsikt är att man inte ska anförtro sig till nån som svajjar, åker känslomässig berg och dal bana, obalanserade idioter ja ni fattar. Ville inte behöva tycka som alla andra, men det blir ganska svårt att låta bli till slut, och det är ju hyfsat självförvållat.
för visst är det väl inte olagligt att känslor för nånting ändras, ökar eller minskar, ska man få skit för det sen eller, jag förstår inte riktigt. och för nån som säger "jag vill inte förlora dig som vän" borde det vara hur okej som helst för. en vän för mig är nån som stöttar och accepterar en, en vän säger inte "jag kan spöa din pojkvän om jag vill". så jag tvivlar på att kalla det vänskap. och jag tror aldrig jag kommer förstå mig på hur fan vissa människor är funtade. allt är bara så jävla dubbelt.

nog om det, nu ska jag hitta på nåt vettigt istället, stan strax tex.
hörs ha de hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0