jahapp

då var man där igen,
hösten drar ner en i nåt slags depressionsmörker
då och då dras jag ner
och den där satans historieuppgiften hallå

förra helgen var dock uppmuntrande
jag o markus var i umeå från tors till sönd, riktigt lagom stad faktiskt
och kul att fara iväg några dagar!
 det roligaste var nog när vi skulle iväg, kl tre på torsdan kom vi på
att vi skulle fara och bussen gick kl fyra, ingen hade packat, mackan
tog mammas bil och for hem till byn för att packa, typ kvart i fyra kommer han tillbaka
men vi kan inte ta bilen till loet för mamma är inte hemma och vars ska vi lämna nyckeln?
tio i fyra: vi lööper till loet från mig (vid starre på varvet typ) med väskor å hela köret, som dessutom
gick sönder medans vi sprang. mackan fick ta alla väskor så löpte jag för att stanna bussen,
kommer till loet lökig som ett djur, och det visar sig att bussen går 16.20 och inte 16.00 :)
det kändes lite smått onödigt att löka ner sig så extremt.

jag sitter mest här för att slippa plugga så ni vet

den här helgen var också helt ok, förutom att den gick lite för fort.
jobbade till halv 12 i fredags, match lördag som vi förlorade,
dränkte våra sorger på connys 18-års fest som gajja sa, nää men det var trevligt.
vilket ledde till en hyfsat seg söndag, och middag hos markus farmor.. de var den helgen.

idol.. alltid lika intressant av nån anledning..
mina åsikter om idol är att linda eller vad hon hette med rött hår åkte ut alldeles för tidigt,
den mörkhåriga robin kan åka ut, lika så jesper, johan (den lilla sprätten som jag aldrig kan sätta fingret på om jag tycker han är härlig eller sjuukt jobbig och väldigt smal med en omogen omålbrottad röst?) å vad dom nu heter, sepideh har ful mun och jag tycker att juryn framställer henne som mycket bättre än vad hon egentligen är, anna är också fett överskattad och verkar galet pryd - tråkigt, okej hon är bra ibland, när hon inte sjunger som om hon har nå i halsen å så där mörkt å äckligt, väldigt fult tycker jag och fortfarande är hon för tråkig. rockrobin däremot, me like! och yazmina (stavar hon så? äsch ni vet vem) har väldigt fina ögon. lars gillar vi också för han är cool och är i sin egen lilla värld.

de var mitt tidsfördriv en måndag eftermiddag
sen är det träning som gäller, och kanske ut och köra en sväng
ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0