Min utelista:

... inne- och utelistor

jag läste aftonbladet och deras "innelista" igår,
såg att bland annat blondinbella, carolina gynning och viktoria silvstedt
var med där, och nu undrar jag bara hur i helvete.. är det möjligt?!
nu för tiden blir man först "ökänd" för att vara en blåst
bimbo, blogga om en massa skit osv.
sen blir blondinerna kända igen, på ett bra sätt,
för att vi förvånas över att dom lyckats göra nåt förnuftigt,
eller något som inte är helt ointelligent i alla fall,
till exempel som blondinbella, hon tog ju tydligen ett såå
oerhööört moget beslut att ta en såkallad "bloggpaus".

åheerreguud säger jag bara.. 

löjligt.


för övrigt så var nattorienteringen inte så farlig,
jag gick defenitivt inte själv i alla fall
överläskigt

jag har underhållning på hög nivå just nu
medans jag skriver, pappa försöker laga pannkaka,
sjunger om yo yo broo broo blowjobs, de flyger grejer och
svordomar i köket, nervöst värre...

"jäävlar vilken bulle de har blivit, måste jag sticka hål på den?
fan, de är ju som en jävla calzonepizza!"
oj oj pappa verkar behöva hjälp
nu måste jag styra upp de här haha

hoppas de blir pannkaka tillslut


Kommentarer
Postat av: Padre

Å herrejösses va vi garva när vi läste det här, fick oss ett gott skratt jag och EF! Och visst blev de pannkaka till slut - riktigt god dessutom...

2008-10-20 @ 21:30:57
URL: http://blogg.passagen.se/thojoteji/
Postat av: eyo

skriv oftare

2008-10-30 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0