nattorientering

varför är jag så otroligt dum som går igenom ungefär varje butik
i hela stan och suktar efter allt när jag typ är pank.
usch vad dumt. usch vad jag kan bli sur på mig själv.
men jag var tvungen, har inte varit på stan på minst en vecka

ikväll kl sju ska jag och "nattorientera" med min klass i
SKOGEN PÅ ARCUS, EN OCH EN!
förstååå, i mörkret - själv!
jag kan inte ens orientera när det är ljust ute
så otroligt jävla dum idé. och så fruktansvärt likt qv (min lärare).
nää men man går ju med alla friluftsnissar och människor som fan
inte har en enda ogiltig frånvaro på ett helt år, inte så konstigt att man ska satsa på idrotten också
bitter? just inför det här - ja lite
med pannlampa ska jag virra omkring helt ensam
och övergiven med en karta i handen.. herregud!
det fula är att INGEN annan klass gör nåt sånt här,
de ingår inte ens i kursen förfan, men det säger ju sig självt
när andra idrottslärare säger "jaha, har ni qv eller?" när vi nämner att vi ska nattorientera..
tänk om jag möter en björn?

efter det ska jag skynda mig till träningen som slutar HALV ELVA. det är sent.

i det här inlägget låter det som att jag är på oerhört dåligt humör idag,
men det är jag faktiskt inte :) jag hatar bara orientering och var tvungen att få
avreagera mig lite!

igår hade jag och älsk 1 år :) dock var själva dagen den sämsta dagen på
hela veckan att ha ett år på, min dag var fullplanerad från typ åtta på morgonen
till nio på kvällen så, men fick iaf presentkort på en hotstone massage.. mmm!
och jag försökte vara romantisk och hade köpt en sån här bok, kärleksförklaringen
heter den, där man ska fylla i typ "här träffades vi", "jag kände mig..", "första dejten",
"om tio år tror jag att vi.." ja ni hänger med, massa sånt där, djupa saker som jag är dålig på.
rev ut en sida bla. och lämnade några punkter blanka, annars lyckades jag ganska bra
men i helgen tänkte vi gå ut å äta nå nice iaf eftersom de inte blev nå sånt igår..

nu ska jag fixa lite käk, vi hörs!
hare kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0