Fladdrig

kom nyss hem från min livs första jobbintervju
lite läskigt, men det gick ju vägen iallafall
och innebär sommarjobb på telia, sjukt nice :)

mindre och mindre bekymmer
förhoppningsvis

i helgen blir det att jobba på mässan i arcus, fre-sön
brukar va hyfsat sliten efter en sådan helg, men det funkar.
och med lite extra cash i fickan.. alltid bra.

haha fredag kväll ska jag förövrigt ägna mig åt att paddla kanot
i en blöt t-shirt på HERTSÖbadhus. jag vet inte vad ni tycker,
men inte är de ju en vanlig fredagsaktivitet. och vet ni varför jag ska göra det?
det är en idrottslektion!! på en fredagkväll!! sen får vi komp EN lektion för de,
som ändå ligger mitt på dagen mellan två andra lektioner så det ger mig inte ett skit.
det ger mig ett större och längre hål.
nog är det ju lite sinnessjukt


jaa vafan, det tog lite stopp i hjärnverksamheten nu
måste börja byta om å packa lite till träning och övernattning i byn
vi hörs väl antar jag! mors!






Kommentarer
Postat av: Bettan

Grattis igen till jobbet, och du gjorde ju ett kanonintryck. Det hörde jag idag av de som intervjuade dig. L

2009-04-23 @ 09:55:14
Postat av: LINROJ

Grattis till ditt nya jobb! Nu är snart hela släkten på Telia ;)

2009-04-23 @ 10:06:36
URL: http://linroj.blogspot.com
Postat av: Padre

Va kul att det gick bra för dig och att det ordnade sig. Schysst av Bettan också!

2009-04-24 @ 10:05:54
URL: http://blogg.passagen.se/thojoteji/
Postat av: Padre

Va kul att det gick bra för dig och att det ordnade sig. Schysst av Bettan också!

2009-04-24 @ 10:07:00
URL: http://blogg.passagen.se/thojoteji/
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet Jenny o Lycka till!

Barbro

2009-04-25 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0