Idag sken solen

Jaha
 idag sken ju till och med solen
mer än så var det väl inte
lunchade med min far, det var också trevligt.


blev utgång i lördags på fabriken/kaffe, de var helt okej och för vissa blev det extra smältost och extra ost på burgaren efteråt. det blev en pluggfri helg som från början var tänkt skulle bli jordens plugg helg. men jag är inte så förvånad över att jag stack huvudet i sanden. igen. och då känner man så som nu: blööööööööäää. något sådant.

känner mig även lite smått stressad över våran projektdag som är nästa onsdag, då vi ska anordna en aktivitetsdag i pontushallen för funktionshindrade barn från bergviksskolan. känns lite panik just nu men jag tror och hoppas att det kommer att gå super mega wow bra.

nä inte fan orkar jag sitta här å häcka mer


Kommentarer
Postat av: Padre

Det var nice att du hörde av dig om lunch. Blev en trevlig stund med småsurr.

2009-02-03 @ 07:44:59
URL: http://blogg.passagen.se/thojoteji/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0