open up your eyes

det är när jag blundar som jag ser


2 veckor sen sist och vad har då hänt?
tja inte är det mycket. var i umeå i helgen i alla fall fredag till lördag
det var trevligt med lite omväxling och shoppa nån annanstans än här.
förra onsdagen hade vi vårat projektarbete som sagt, och det blev
ändå lyckat, skönt att det är gjort nu :)
idag for markus utomlands (igen) till teneriffa, lite fuskigt.
pappa och bettan far till thai på fredag i två veckor, också fuskigt.
själv får jag väl njuta av -20 grader och en hel del prov. ja.. livet är inte alltid rättvist

vardagarna rullar på som vanligt så jag har inget mer på hjärtat

det är när jag ser som jag vaknar


Kommentarer
Postat av: TeJi

Håller med, vidrigt med kylan vi har just nu. Det lättar dock till helgen så då skiljer det "bara" ungefär 40 grader i temp...

2009-02-18 @ 07:45:47
URL: http://blogg.passagen.se/thojoteji/
Postat av: Linda

Hey bejbi! Hur e läget? Man är hyfsat avis på dom där typerna som befinner sig i España just nu. Fryser rumpan av mej här ju!!! Kommer "hem" nästa vecka...då kanske vi kan se markus match together? =) Puss

2009-02-19 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0