Skola, jobba, sova

den här veckan har varit ungefär så tajt att jag var tvungen att planera när jag skulle ta bort mitt nagellack som hade börjat lossna.
har jobbat varje dag direkt efter skolan (förutom idag :)) till hysat sena kvällar, sen upp till skolan, till jobbet, sova, skola, jobba, ja. och i onsdags jobbade jag till halv 3 på natten, sjuukt. men det har gått oväntat bra och jag har inte alls varit så jäkla trött som jag kan vara :) de är väl nu på fredagkväll som jag känner mig en smula utpumpad.

var på stan en vända efter skolan idag vilket kändes bra eftrsom det var ett tag sen. några plagg hann iaf  med mig hem, då känns dagen fulländad.

medan man själv är hemma här i gråa luleå och sliter på skola och jobb är markus med kompisar i england och lever livet. dom ska se några fotbollsmatcher osv, far runt på olika ställen i england. pratade med han idag då dom var i london och njöt på nåt fint hotell.. hm inte alls avis. dom blir borta åtta dagar och jag har ju fan knappt haft tid att sakna männskan den här veckan haha, skönt att ha haft mycket att göra så att sånt inte hinns med. 

nu sitter jag och väntar på käk som bettan håller på med,
det luktar riktigt smarrigt så ska nog börja avrunda!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0