Feel me

Trevligt.

Vet inte riktigt vad jag har för relation till den här bloggen.
Som till så mycket annat.

Jag skriver när det passar mig.


Och jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt.
men jag undrar om gräset är så pass grönt som man kan tro



Efter jobbet idag drog jag till pappsen som bjöd på middag och sen ikväll har jag fixat tackkorten till de som uppvaktade mig på studenten (eller rättare sagt, skrivit på tackkorten som pappa har fixat).. sett minnesstunden om michael, ganska långdragen för den delen... käkat en eller två godisar och nött lite fejja. Ska krypa ner snart och se om det är något vettigt på televisionen. Skumt, fast jag har ett jobb där jag bara sitter ner är jag trött varje gång jag kommer hem. Kanske för att hjärnhalvorna gnuggar mot varandra varannat samtal. Börjar bli helt frisk nu också så ska börja träna, tror jag behöver röra på mig och få lite frisk luft.

Vi säger väl så för ikväll, vi får se när jag återkommer.
För det vet man aldrig med mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0