MOT SHERWOODSKOGEN!

Fredagen var ungefär den lyckligaste dagen i mitt liv.
Hade kunnat ha champangefrukost och skrika på flak tusen gånger till.
Känslan i kroppen var bara så himla underbar :)

Men idag var det back to business. Börja sitta och svara på egen hand i kundtjänsten..
Det går iallafall framåt!

Pappsen och Bettan befinner sig nu i Spanien (barcelona i think?) där dem har
hyrt ett hus i två veckor.. Om jag är avundsjuk? Det får ni klura på.
Det som är positivt är att jag och Mack har läggan för oss själva..
och jag får träna på att tvätta och laga mat. Sådant som jag annars inte
är så fruktansvärt duktig på att göra.


Innan jag ska bege mig så tänkte jag passa på att tacka er som uppvaktade mig
på studentdagen och för alla presenter jag fick!
Fram för allt mina underbara päron som fixat så mkt kring dagen,
och till pappas tal som vi tillslut tog oss igenom haha (med några tårar).
Thaaanks :)


Några bilder jag snott från facebook, kan hända att jag delar med mig av några fler när jag har laddat upp!



Kommentarer
Postat av: kurd

jag tror vi gör om det nästa år;)

2009-06-20 @ 19:37:10
Postat av: LINROJ

Häftigt! Jag kommer också ihåg studentdagen som något riktigt speciellt! Hörde av mina parenteser att din fars tal var väldigt vackert!

2009-06-21 @ 19:56:46
URL: http://linroj.blogspot.com/
Postat av: Padre

Grattis gumman! Du gav oss en väldigt fin och minnesvärd dag, och tänk att jag fixade talet till slut... För övrigt kan jag meddela att det är ett alldeles förträffligt ställe vi gästat under två veckor i Spanien, det ligger ca 5 mil norr om Barca.

2009-06-27 @ 17:17:59
URL: http://blogg.passagen.se/thojoteji/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0