En del

Hej hopp
grå dag idag.
klev som vanligt upp medvetslös imorse när klockan visar alldeles för tidigt
men var som tvungen med tanke på att det inte har blivit så på några onsdagar...
så att säga.

sen har man ju för första gången i historien skickat in ett arbete i GOD tid!
en inlämning som ska in om två veckor, sände jag iväg idag. det är inte varje dag ska ni veta.
men var tvungen till det också, eftersom jag har en del att hinna med innan den 25:e när jag börjar på telia.
känns inte kul att kika på min att göra lista. inte ens snegla lite. men idag fick jag bocka för en grej iallafall.
tack för det.

ikväll ska jag på en föreläsning med ted gärdestads brorsa tillsammans med psykologiklassen.
det kan bli intressant.


mors!


Kommentarer
Postat av: Padre

Bra jobbat - keep going så får du undan allt innan 25:e.

2009-05-07 @ 08:02:22
URL: http://blogg.passagen.se/thojoteji/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0