Ser man på.

FY vad jag har blivit dålig på det här med att uppdatera min blogg.
Vad har jag för lösenord? När skrev jag sist egentligen?
Men nu är jag här och jag kan dra saker och ting som hänt lite sabbt.

Sommaren sprang bara förbi, jobbade fram till 14 augusti, sedan for jag och tjejerna till Turkiet en vecka vilket var grymt skoj! Och på en båt i turk får jag sms av min chef att jag får komma tillbaka till Telia dagen efter jag kom hem. Helt perfekt, 3 månader till. Så nu knegar jag på där igen fram till 27 november och förhoppningsvis som julvikarie också. Kunde inte bli bättre.

Idag är jag ledig och har klivit upp kl 8... Ganska otippat för att vara jag. Men har insett att sova bort dagarna inte är någon höjdare. Myste vid tvn en stund med en kopp te o en macka, drog sedan till Gajja för att gå ett varv runt sjön på en morgonprommis. Riktigt skönt.
Har även lunchat en sväng med mammsen och kom ganska nyligt därifrån. Nu ska jag ta tag i att rensa min dator... Hojjaa vad trist. Men mormor ska ta över den och mamma har fixat en bärbar till mig istället. Så nu ryker det mesta!

Nästa helg drar jag och Mackan hemifrån och flyttar till eget! UNDERBART! En lägenhet på Udden, precis vid Hälsans hus. Har planerat in ikea den 5 november då vi båda är lediga och jag längtar så sjukt. Att få inreda å fixa på själv ska bli hur kul som helst. Bara drygt en vecka kvar tills vi får flytta in och jag tycker ändå det känns länge dit!
Vi funderar på att köpa ett gymkort på Hälsans, måste ju göra nånting nu när jag tagit uppehåll från basketen, vill inte svälla och bli soffpotatis. Kanske inte det hetaste gymmet men det blir så grymt jävla nära, och priset kan man inte heller klaga på, så det tror jag vi testar. Att gå på pass och sånt där tjoande är inte min grej, då blir nog det här perfekt.

Nä.
Nu har jag gjort min plikt att dela med mig av det som hänt och händer just nu.
Måste gå igenom datorn nu. Jippi.

Hockey ikväll, det är som veckans höjdpunkt varje vecka!

Och jag LOVAR,
jag ska bli bättre på det här med bloggen. Försöka åtminstone...

Ha de!
Jenny

Kommentarer
Postat av: Padre

Ser man på... du är tillbaka här! Vi ses på hockeyn ikväll, och visst vinner vi - säger 3-1 till våra hemmafavoriter!

2009-10-22 @ 17:09:01
URL: http://blogg.passagen.se/thojoteji/
Postat av: LINROJ

Kul med egen lägenhet! Får komma förbi och titta när vi är i Luleå nån gång!

2009-10-23 @ 09:43:18
URL: http://linroj.blogspot.com/
Postat av: Linda

Åååh va kul att du skriver!! =)

Imorrn ska jag gå på stan och köpa en inflyttningspresent till er...d du! =)

Puss puss

2009-10-26 @ 21:12:54
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: TRUNDÖN

GRATTIS TILL LÄGENHETEN OCH LYCKA TILL.

2009-11-01 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0